maandag 6 maart 2023

Gevulde portobello uit de airfryer


            Gevulde portobello


Ik heb 2 portobello`s en dat lijkt me wel lekker met ham en ei.

Mijn airfryer staat altijd gebruiksklaar , dus deze 2 gaan de airfryer in.

Hoef ik geen grote oven voor voor te verwarmen .

Is ook wel lekker met dit koude grijze weer,warm je weer even voor op.


Wat heb je nodig voor 2 personen;

2 portobello`s
2 eieren
2 halve plakken ham die in de portobello passen
kruiden naar smaak, ik nam ;
zwarte peper
gerookte paprikapoeder
persillade (neem ik mee uit Frankrijk) 
anders gedroogde peterselie met knoflookpoeder

Portobello`s uithollen alles moet eruit  met kleine lepel schraap je alles zo eruit ik ben ook soep aan het maken , bij mij ging alles de soep in.
ham in de portobello leggen ,
En breek de eieren er boven ,
kruiden erop . 
En dan de airfryer in ; 180 graden 15 tot 18minuten..
Net als een oven is elke airfryer anders ,tussen door even kijken hoe ver het ei is.

Lekker als bijgerecht bij lunch of hoofdmaaltijd of als voorgerecht
Eet smakelijkšŸ˜‹








Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.