maandag 16 januari 2023

Ontbijt


                                     Ontbijt


Over het ontbijt kan ik heel kort zijn.
Dat is bij mij al jaren het zelfde
Ik vind het lekker en zou niet zonder kunnen.
Bijkomend punt , lekker snel klaar.
Ik ga `s morgens toch niet de keuken overhoop halen om weet ik niet wat te bakken.
Iedereen moet het zelf weten natuurlijk of je wel al pannenkoeken wil bakken 
eieren met spek en witte bonen.

Ik neem altijd Griekse yoghurt met fruit dat kan elke dag verschillend zijn, ligt er aan welk fruit ik pak of waar ik zin in heb.
Heb ik uitgeslapen neem ik alleen 1 stuk fruit.

Supergezond en lekker..portie calcium goed voor de botten en veel vitamientjes.

En erbij altijd groene thee.☕
Daarna begint de dag.







Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.